نائب قهرمان مسابقات رزمی کاران او اسپورت درآذربایجان غربی گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
تیم او اسپورت جمهوری اسلامی ایران با درخشش رزمی کاران شایسته آذربایجان غربی به مقام نائب قهرمانی مسابقات بین المللی مرسین ترکیه دست یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز ارومیه؛ در آخرین روز این مسابقات که با شرکت 15 تیم صاحب نام رزمی از کشورهای مختلف طی 4 روز در سالن سرپوشیده تارسوس مرسین برگزار شد تیم آذربایجان غربی با مدال های طلا نقره مهدی امیرخانی در دو دسته 71 و 75 کیلوگرم و و مدال طلای آزاد بهمنی و هادی شریفی و مدال برنز محمد حسین جبریلی و 9 مدال طلا و 2 نقره سایر ورزشکاران تیم کشورمان در مجموع با 12 مدال طلا، 3 نقره و یک برنز پس از ترکیه میزبان به مقام نائب قهرمانی رسیدند و جمهوری آذربایجان و قبرس بترتیب در رده های سوم و چهارم ایستادند.

تیم آذربایجان غربی با 8 ورزشکار ترکیب تیم الف را تشکیل می دادند که با ادغام با تیم ب از سایر استانهای کشورمان در روز پایانی موفق به کسب عنوان دوم اولین دوره مسابقات بین المللی آزاد جام اصحاب کهف ترکیه شدند.

سعید سلیمان زاده بعنوان سرپرست و مربی و مهدی امیرخانی، آزاد بهمنی، ارسلان پاتو، هادی شریفی، شمس اله پیرانی، سپهر داودی، محمد حسین جبرئیلی و پیمان اژدری ترکیب تیم آذربایجان غربی را در این مسابقات تشکیل می دادند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7